Love made me stupid..

Igår träffa jag JoHan, mycket trevligt va länge sen. Vi tjocka tills oss ordentligt. Nämner dock inte vad vi åt.. (Med tanke på att Stisse läser detta.. haha). Kolla film och sånt:)

Idag så kolla jag på när vi hade match mot KFUM. Vann med 7-1. Va nog en av dom tråkigaste matcherna på länge, ledesen att säga det men dom två första perioderna va ingen höjdare. Tredje visa vi vad vi kan. Bra jobbat gubbar!

Imorgon är det träning, då ska jag fan va med hela träningen hoppas jag. Mina knä kan ju dra åt pipsvängen! Min nacke med för den delen.. 

Imorgon är det även 3 veckor kvar till jag ska tatuera mig:) Tycker att det kan gå lite snabbare faktisk.. Men allt har sin tid heter det väl.. 



Love made me stupid, kunde nog inte sagt det bättre själv! 
Men när allt är på plats och jag har slutat tänka så ska nog detta bli bra:) 

 
Neon grej som Johan har snott från lumpen:)
Hej löken! Är till för att hänga i träd och sånt shit men man kan även
hänga den i tungan om så behagas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0