Saknar..

Idag har jag börjat att sätta in de bilder som jag har framkallat från studenten och tiden med BF, måste ju säga att jag saknar min finna störda klass.. Ni va bra ni:) Skulle dock inte vilja gå i skolan igen, men kan ju säga att jag aldrig kommer att glömma er:)


Idag har jag för övrigt varit på läkargruppen och frågat om vaccineringen.. Är ju i den så kallade "riskzonen".. Har astma. Hörde att följderna av influensan är lunginginflamation och det har jag haft en gång innan och kan säga att det överlever jag jävligt bra utan. Hemskaste jag varit med om.. I alla fall när det gäller i sjukdomsväg. Annars hade jag nog skitit i att vaccinera mig tycker att allt är så förstorat. Nästan alla blir sjuka under hösten i vanliga fall ingen skillnad för bövelen!

Annars har jag inte gjort mycket mer idag, eller jo köpt voltaren till mina ben. Så trött på dom nu, och känner mig så jävla kass när jag inte kan träna. Hatar att inte kunna träna:( Blev lite ledsen i öga i måndags när jag kände att jag hade fått mer ont. Någon som har ett par nya ben som man skulle kunna få?

Va allt för nu I think..

ADIOS!


Måndag

Idag har jag varit i stan. Skulle prova en klänning som jag har kollat på innan. Men den va slut i min storlek.. Vilket betyder att Emelie hade rätt om när jag väl fick tummen ur röven så skulle den vara slut i min storlek..  Men kanske finns någon annanstans eller kommer in igen..


Snart ska jag laga min (enligt mig själv) utsökta köttfärssås:)  
Sen är det träning ikväll, jogga ute först.. Kallt!


Imorgon är det jobb 12.45-21.15:)


Ja det va allt för nu.. Adios!
Bild från Jämtland..

Dålig uppdatering...IGEN..

Har inte riktigt haft tid.. Men nu så..

Har varit mycket jobbande sen jag kom hem från jämtland, vilket känns kanon:) Gillar faktisk minna jobb:) Kan blir trött ibland men tycker ändå att det är kul:)

Idag så va jag och trollungen i Malmö, fika sen gick vi en runda. Träffade Kalvin (kossan på mjölkpaketet) sen åkte vi med ett litet tåg:) Busungen gilla det:)

Efter jag slutat så åkte jag hem till Helen, där Therese,Amanda och Bella befan sig:) Bella va dock sjukis:(

Jag och Amanda åkte och kolla på när KFUM-FCB Malmö spela match, mycket trevligt:)


Nu tar jag det bara lugnt, lyssnar på musik och är glad:)



I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in and knocked me on my face
Feels like I'm in a race but I already won first place



http://www.youtube.com/watch?v=otbL8blg1vk 
En jävligt grym låt milt sagt.. Är nog en av dom bästa låtarna jag vet.. Grym text, väcker massor av känslor och ja den är duktigt bra helt enkelt.


Imorgon är jag ledig, ska nog åka in till stan och kolla på en klänning och eventuellt köpa denna, Emelie tycker att jag ska göra det.. Får se hur det blir med den saken..



Tjobidubidoooooooooo!



PS. Westlife är underskattade faktiskt! Mycket bra texter DS.

RSS 2.0