Jodå..

Ja det har varit kissekass uppdatering här ja.. I know.. Har inte haft tid, sen har jag inte haft lust..

Nu har jag tid, och lite lust i alla fall..

Har väl hänt en del på senare.. Bland annat bytat till Palmstaden, känns gött mos:) Trivs ruskit bra måste jag säga. Tränare som bryr sig om en, goa gubbar och sånt. Kunde dock varit lite bättre med mina ben, men va tusen det löser sig väl det med..
Imorgon är det match mot Malmhaug, får dock inte spela för att mina övergångs paper inte är färdiga, men mina ben gör ont som tusan så det är nog bara bra, är även litta förkyld..

I helgen ska vi ha träningshelg eller vad man ska kalla det, ska spela 4 träningsmatcher tror jag. Blir hårt, men kommer ju bli elit sen i alla fall.. Så i helgen är det nyttigheterna själv som ska tala.. Får inte ens dricka läsk, inte för jag brukar göra det men shit en helt sockerfri helg.. Kan bara va bra i och för sig..


Nä nu ska jag dega.. Som jag har gjort hela dagen..

Adios!


Detta är bra skit:)

RSS 2.0