Ledig!

Då är man ledig fram tills på onsdag, dåligt glad man är över det då:) Sen väntar en vecka med jobb som tusan! Men det är nog sista veckan som jag jobbar så mycket.. kanske..
Så här ser min kommande vecka ut
Måndag: Jag fyller 20 :) helt sjukt, blir litta kalas med släkt och vänner, ev utgång:)
Tisdag: Ta det lugnt och vara ledig.
Onsdag: Restaurangen 10 till cirka 15-16.
Torsdag: Restaurangen 10 till cirka 15-16. Personlig ass. 20-01
Fredag: Restaurangen 10 till cirka 15-16. Personlig ass. 20-01
Lördag: Packa och förbereda inför resan till Östersund
Söndag: Åka till Östersund, där ska jag njuta av att vara ledig och bara ha det bra:)

Igår va det Big Brother finalen, Ulrica vann, och Alex kom tvåa, så det va mina favoriter som va i toppen:)



Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av min ledighet:) Blir ev strandbaden ikv.. Men får se om jag orkar..

Igår lärde jag mig att snärta med en handuk, övandet har gett mig träningsvärk.. Illa haha.

Nä nu ska jag se om det finns någon bra film på tv.

Adjöken!

Jobbar..

Sitter på jobb och längtar tills jag ska hem, om 1 timme och 30 min.. Är så trött.. Har jobbat hela dagen.

Imorgon blir det att träffa Frida & CO. Ska bada och steka, ska bli mycket trevligt:)

Min mobil mår inte alls bra, och jag är i ganska stort behov av en  ny.. Den är helt störd..


Ikväll är det Big Brother finalen, sjukt att jag följer det.. Haha men det är rikitgt kul faktiskt haha. Jag hoppas på att Ulrica eller Alex vinner, Alex mest tror jag för han är riktigt grym.. Kom på att om han va typ 23-25 när det spelades in så är han ju närmare 30 nu, det är lite synd tycker jag..

Nä nu ska jag försöka hålla mig vaken..


Adios!

Jodå..

Jobbat har man ju hunnit med denna vecka i alla fall.. Fede lönen jag får i augusti kommer inte vara dålig.. Tjena..
Denna veckan blir ju inte sämmre..
Måndag: Ledig YEEES!
Tisdag: Havsnära 5.30 för tidigt.. till cirka 14
Onsdag: Havsnära 10 till cirka 15, Personlig ass. 20-01, Ljunklockan 01-7
Torsdag: Personlig ass. 20-01
Fredag: Havsnära 10 till cirka 16

Ja kul vecka, jag hade ju tänkt att gå på Falsterbo Horse Show.. får klämma in det på torsdag..

Idag så jobbade jag  på ett dop, hemma i en trädgår, tråkigaste jag gjort på länge.. Men pengar blev det i alla fall..


För övrigt så blev det inget jobb i Östersund.. (undrar om Frida har något med detta att göra.. haha) Känns ändå ganska bra.. Med tanke på att jag har andra planer till hösten/vintern.. Så nu ska det jobbas för hela slanten ( det göra jag nog redan.. )


Måste bekänna en sak.. Jag har blivit lite små besat avv Big Brother.. JA DET GÅR I REPRIS OCH JAG KOLLAR PÅ DET!
Ganska nördig, men jag tycker att det är kul haha. Så low life har jag fått nu när jag jobbar mycket haha. Tycker att Alex är grym haha sjukt härligt kille. Elin åkte ut och de va najs. Så nu är Peter, Alex, Jacob och Ulrica kvar. Vet inte när det är i från säker 02 eller något för MP3 va tydligen precis "uppfunnen" haha. Jorå såattere..
Om 2 veckor åker man upp till Östersund en runda, ska blir mycket trevligt,
OCH om 8 days så fyller jag bannemej 20 år fy bubblan! Jag säger då det.. Som tiden går.. Tänk snart är man pensinär.. Nääää, det är ett tag till..

Nä nu är jag trött och skriver bara en massa rapakalja.. Har jobbat 13 timmar idag föresten..


Tack och adjö korv med brö!




Skåne är faktiskt mycket fint på sommaren må jag säga..

Yeay

Det är precis så här jag vill ha mitt hår, gillar det starkt, hon har självfall precis som jag, ska nog boka tid för en klippning..
Eller?



Sjukt snyggt!


Frilla..

Har tänkt ett tag på att jag vill göra något med mitt hår, vet inte vad bara, för jag vill ha det långt så att klippa mig kort är inget alternativ..Tänkte kanske göra det mörkare men tycker om  min slingor(även om jag skulle behöva göra om dom..) Men hittade två bilder som jag gilla, med sne lugg, tycker att det är snyggt och kräver inte så mycket för att få det bra på morgonen...


Det är sån här lugg jag menar, ungefär så i alla fall..





Någon som kanske har något annat förslag..?

Hoj!





Jobb,jobb,jobb,jobb & jobb..

Här har jag skrivit att jag ska börja uppdatera, och det har jag ju verkligen inte gjort. Men det har jag ikke hunnit med. Har jobbat som en gris.. Hur mycket dom nu jobbar.. Sen när jag väl har varit ledig då har det varit fint väder och då har jag varit nere och solat och badat:) Har även träffat släkten kallar jag det för, för det känns som det. Vi är inte släkt för fem öre igentligen, speciellt inte nu.. Det är pappas förre dettas och hennes barn och barnbarn. Trivs mycket bra med dom och har väldigt kul, har ju alltid velat ha en storasyster och små syskon, och nu har jag fått TVÅ storasyrtrar känns det som, plus en hel hög av deras bran som blir lite som småsyskon:) Tackar och bockar för det:)

Som sagt har jag varit en hel del nere vid havet, åkt båt och badat från den väääldigt mysigt:)

Ikväll är jag ledig, har jobbat innan idag, va både servitris och kock, men det gick bra :) Är ledig imorgon och på tisdag sen är det samma tempo nästa vecka som denna veckan..

Måndag: Ledig, Träning (ev. uppdatering)
Tisdag: Ledig (ev. uppdatering)
Onsdag: 10 till cirka 14-15 på Restaurangen, 21 till cirka 2-3 Personlig ass. (Träna om jag orkar/hinner)(Åka ner och träffa Frida m. barn och Therese m. barn och Helen)
Torsdag: 10 till cirka 14-15 på Restaurangen, 21 till cirka 2-3 Personlig ass.
Fredag: Personlig ass 21 till cirka 2-3.
Lördag: Ledig (Falsterbo Hors Show börjar)
Söndag: Restaurangen 6.00-15 cirka..

Ja så det är fullt ös hela veckan..  Dum som man är tar man på sig lite för mycket jobb.. Men behöver ju pengar så..


Jobb..


Vist Frida han har rört Paris Hilton, men han är ju ändå för jävla snygg..

Det va allt för mig just nu, kollar för övrigt på Per Morbergs program "Vad blir det för mat" han är grym, gillar hans still att laga mat på..

Tack å adjö korv med brö!


RSS 2.0