Sol,Vind och Vila..

Nu har jag nästan varit ledig i en vecka, det behövdes. Har varit mycket skönt. Men på söndag börjar det igen. Så nästa vecka kan det bli svårt att uppdatera. Jobba på Havsnära(resturang) söndag, tisdag och torsdag på dagen. Som personlig assisten tisdag och onsdag natt (21.00-7.00), så man kommer nog att vara ganska sliten. Men behöver ju pengar så vad gör man inte.

Sen om en månad åker man till Östersund, ska bli kul längtar:)

Imorgon är det vikigamarknade föresten, så då ska jag och mor dit i alla fall :)

Sen har ju Micheal Jackson gått och dött..Så kan det gå när man är popkung..


Ikv blir det i alla fall att kolla Sverige-England och ta det lugnt, tycker att det är så himla skönt att inte hålla på att göra massa saker, även om det är kul, men det är verkligen skönt att bara ligga och sola och ta det lugnt:) Kommer dröja ett bra tag tills jag får en helt lugnt vecka, för nu fram tills jag åker till  Östersund så ska jag jobba en hel del..

Nä nu blir det bara ordbajseri..

Återkommer möjligtvis senare..
Ha det!


Jag och JoHan :) Som fyller år igår faktisk, Grattis.

Länge sedan..

Va ett bra tag sedan jag uppdatera här, fick lite skäll såg jag.. Ha faktsikt funderat ett tag på att börja blogga igen. Så får se om jag tar tag i det igen..

Just nu så är det så sjukt varmt, jag klagar inte, men man är ju inte alls van vid denna värme så man blir helt slut.
Ikväll är det desutom träning, kommer bli vaaaaaaaaaarmt. Men det ska nog gå bra:)
Annars händer det inte så mycket..
Om cirka en månad åker jag till Östersund, längtar väldigt mycket:) Saknar Lillemor och Jonathan<3

Nä nu ska jag äta och DRICKA så att jag orkar med träningen.

(så nu kan ni börja kolla efter inlägg igen haha.)

RSS 2.0