!!

Just nu så vill jag bara ha dig framför mig och säga precis vad jag tycker och tänker. För jag exploderar snart av allt! Jag blir helt knäpp!

Kan du inte bara säga vad du vill eller inte vill? Om du nu inte vill, så trodde jag att du kunde säga det. Istället för att bara skita i att höra av dig..
Vist jag borde kanske ta upp det, men tycker att jag visar tydligt vad jag vill.

kjdsljfgöpierpaölsk dhpropö,eälkrpqåwurpi nölflofråopewörjkö typ så är det i mitt huve nu..

Imorgon blir det i alla fall att jag säger vad jag tycker, är dock jävligt rädd för att få reda på vad du tycker, men måste ju veta.. Veta om jag ska gå vidare eller ge allt..

Ger snart upp.. Men vill inte det..


Till något helt annat.. Imorgon ska jag till sjukgymnasten. Hoppas på ett mirakel. Får väl se hur det går..


Sen hade jag även velat att en lägenhet skulle dyrka upp, men lär det väl inte göra..


There's nothing I won't do to have you next to me
But all I do is letting you down
So how in the world can I make you listen
To me, and my heart

Just give me a call, I miss you
You know I really do,wooh, whenever you're gone
Give me a call, I miss you
You know I really do, I miss you babe, I really do, whenever you're gone



Nu dör jag snart så nu ska jag kolla på OS. ADIOS!


Jaha ja..

Skrev innan att jag har haft ont i magen efter att jag har ätit. Kolla på sjukvardsradgivning.se för att se om det fanns något som kunde stämma in. Hitta något som stämmer, heter Dyspepsi – känslig mage. Inget farligt och inget man kan göra något åt. Det går över av sig själv. Men så stod det vad som kunde minska det. Ja då ger man ju upp hela sitt liv för fan..
Så här står det:

Behandling
Man kan pröva att undvika det som brukar ge besvär. Till exempel fet, salt, rökt och stekt mat, starka kryddor, oregelbundna måltider, kaffe, alkohol och tobak.

Salt kan jag leva utan, rökt mat med och starka kryddor och tobak men det andra är ju fan inte männskligt.. Jag menar snart är det den 12/2, då ska vi fan ut med jobb! Sen fett mat ja men säg en maträtt som inte är fett? Sallad nä men lever på e en månda.. Ska försöka tänka på det. Men kom just på att jag har inte druckit på en månad så den grejen kan inte spela så stor roll:) Kanske är därför jag har ont?! haha. Önsketänkande..

Ska försöka tänka på vad jag stoppar i mig och se om det hjälper:)


Well well..

Kom hem från jobb för cirkus en timme sen. Idag blir det nog att bara ta det lugnt:) Mycket skönt faktiskt.
Har fortfarande en positiv känsla i kroppen och jag gillar det som fan:) Så fort jag börja tänka på något negativt så slår jag bort det:)

Det ända är att jag får ont i magen varje gång jag har käkat har varit så i cirka 1,5 vecka nu. Låter det gå ett tag till är det inte bättre får man väl gå till doktorn kanske.


Inte mycket mer att tillägga just nu. Kommer kanske mer sen.

Adios!:)


It's a beautiful day :)

Kapisch?

Denna dagen börja bra och den har bara fortsatt i det spåret. Underbart väder till och med, dock lite kallt för min smak men det funkar:) Känner att mitt liv är på rätt väg, nu är det bara en lägenhet som fattas den kan jag inte klaga på mycket, jo en sak mina skador men dom skiter jag i just nu:)

T t t t toppen:) T


Du är ju bara bra:)



Ikväll ska jag nog kolla på när Gårdarike möter KFUM (min "kompis" Hassing spelar ju;) hahah).
Blir en lugnt kväll för man jobbar imorgon kl 6.45 men det gör nästan inget för jag är så glad över massa saker:)

VI VANN IGÅR FÖR FAN JU! SJUKASTE SEGERN PÅ LÄNGE!!
Ni va underbara gubbar. Avgjorde när det va 14 sek kvar, det kallar jag kylligt:)


Nä nu ska jag byta om och fortsätta vara glad:)

ADIOS!

Oj..

Va länge sen jag skrev nu. Men har jobbat som bara den. En del sjuka på jobb med mera. Har inte varit den socialaste människan detta året.. men men.

Idag va jag i stan. Skulle köpa ett par nya Converse. Men storlekt 35 som jag måste ha i dom är svår att hitta, sen tyckte jag inte att där va några speciella. Blir nog att beställa istället. Jag hitta dock en jeans jacka som jag har velat ha länge. Den va på rea halva priset 599:- sen hade jag pressentkort på 100:- så det va najs. Köpte även en väska som man kan ha när man går ut, den är i läder med nitar på:)

Längtar som fan till den 12/2, då ska vi unga på jobb ut, först ska vi käka sen ska vi bowla sen utgång kommer att bli så sjukt kul och längtar som sagt som ett säääär!

Nu ska jag göra mig redo för att åka och kolla på vår match, sen blir det nog Malmö:)

Adios!

RSS 2.0