090213..

Kom precis hem, har varit och druckit varm o'boy med emma på vår lilla brygga:) dö mysigt. Emma du är bäst, har saknat dig, får se till att börja träffas ordentligt när jag kommer hem:)

Idag va jag inne i stan med pappa och växla pengar, köpte även nya solbrillor och cycklop:)
IMORGON ÅKER JAG!!!!!!

Kommer sakna många här hemma, men ska bli skönt att komma iväg och få rensa hjärnan.
Igår efter matchen så skulle jag säga hej då till Julia, och då börja båda böla, haha. Träffar ju henne varje dag så kommer kännas konstigt att inte träffa henne på över 2 veckor. Men ska väl överleva.

Om matchen igår, vi förlora med 3-9, men gör inte så mycket, för alla fortsatte att kämpa och hängde inte med huvet. Sen gjorde jag ett mål, och fick även va kapten:) Kul att prova på, men kommer nog inte va det igen. Men ball att ha provat det med:)

Bilder från matchen : http://www.facebook.com/album.php?aid=218019&id=880955194&l=25caa

Ganska kluven..Mycket nu..

Men nu kommer det inte bli bloggande på ett tag tror jag, åker imorgon och kommer hem den 2 mars.

Snart!

Dålig uppdatering..Sorry, för er som nu läser..

Ja matchen mot Höllviken gick bra, blev 4-1 till oss=D Jag gjorde ett mål :) när det typ va 1 sek kvar av 1 perioden haha.
Härligt att det har blivit så bra stämningn i laget, gillar det som fan, att alla är positiva.

Imorgon har vi match mot Näste, det ska bli sjukt kul, spelar vi som vi har gjort de senaste matcherna kommer det att gå rikitgt bra:)

Sen så blir det lite match och tränings uppehåll, missar Klagshamns matchen, sjukt tråkigt. Men missar bara en match, så det är ju ändå bra.

3 dagar kvar tills  jag åker, så sjukt härligt. Längtar som fan!


Sjukt bra låt, må jag säga.
http://www.youtube.com/watch?v=pcUyO8hOV9U

It's up with my heart when it skips a beat
Can't feel no pavement right under my feet

Up in my lonely room
When I'm dreaming of you
Oh what can I do 
I still need you, but
I don't want you now

When I'm down and my hands are tied
I cannot reach a pen for me to draw the line
From this pain I just can't disguise 
Its gonna hurt but I'll have to say goodbye

Up in my lonely room
When I'm dreaming of you
Oh what can I do
I still need you, but
I dont want you now

Oh yeah

Ohhh Ohhhhh

Up in my lonely room
When I'm dreaming of you
Oh what can I do
I still need you, but
I dont want you now


Helgen..

Igår va det fest hos Johan, trevligt:) Blev lugnt för att det va ju match idag. Matchen gick bra, blev 4-1 =D och ett mål för min del, fan jag har blivit vass! Gillart:)

Älskar att vi har fått så sjukt bra stämming i laget nu! Så sjukt härligt, undebart att få spela nu.


Har inte så mycket att skriva förövrigt, jo att jag kommer inte in på Facebook hemma, vet inte varför:(

Träffa Emma idag med, så hääärligt=D Fick reda på att hon nästan blev upp käkad av en  haj, och en krokodil. JÄVLA UNGE! ahh höll på att får en hjärtinfakt när jag hörde det, tur att hon är hemma:)


Snart ska jag kolla på Beck, sen blir det nanna kudden:)

3 mål wow!

Ja igår va det match mot Håkanstorp, ett väääldigt speciellt lag som har lite damp kan man väl utrycka sig milt..
Men det gick bra, blev 4-4 och vi spela så otroligt bra! Själv gjorde jag nog min bästa match någonsin, kanske inte rikitgt, men lätt en av mina bästa matcher! Gjorde 3 mål desutom! Jag utmana motståndaren, finta och grejer. Inte alls likt mig. Men kul att det lossnar! På söndag är det match mot Höllviken, och jag är sjukt sugen. Har varit lite trött på innebandyn ett tag, men det har vänt nu :) Skönt. Kommer leva på dom 3 målen lääänge, väldigt stolt haha(A)

Hade vollyboll i skolan idag, vårt lag vann tre av tre matcher=D Mycket tre just nu.. haha.


Ikv blir det att kolla på herrarnas match, sen blir det väl kolla film eller något.

Imorgon blir det först pluggande, måste verkligen. Sen blir det inflyttningsfest. Men blir nog ganska lugnt med tanke på att det är match på söndag.


Annars inget, eller det är bara 8 dagar kvar tills jag åker till Miami med pappa=D


Lite förvirrad.. men det är ju inget ovanligt..

Vallåsen:)

Idag har jag varit på Vallåsen, alla treo på Sundsgymnaiste åkte dit, mycket trevligt:) Är väldigt trött nu, men brukar bli så efter skidåkning.

Borde såklart plugga till min historia, men orkar vekligen inte det..Så kollar på Top model ist, där jag ska va med i framatiden hahaha;)

Ont i mina ben igen.. Hatar det.. Men sånt är livet..

Bilder från vallåsen finns på facebook..Skulle fixa en länk, men den vill inte klistra in sig tyvärr..


Jag kolla läget bland granarna, haha sjukt mysigt, tills Johan kom och skaka granarna så att jag blev vääääldig snöig=P

Vilken dag..

Idag har varti en helt sjuk dag.. Har gjort väldigt mycket faktisk..
Skolan börja 9.35 med svenska snacka om boken "Doktor Glas" världens tråkigaste! Depig som fan..
Sen fritid för funktinshindrade, där jag och Julia satte i hopp vårat DS (Down Syndrom) arbete, efter många om och men blev det bra! Sen fritidens aktivitet, där jag och Johan gjorde färdigt vår spelkväll för killarna, ringde även Villan(fritidsgården i Vellinge) och boka datum då vi ska genomföra det, satt och räkna massa skit och sånt, blev färdiga, sjukt skönt! (satt till och med över i skolan, väldigt duktigt)

Sen hem till pappa och fixa lite med papper och skit..
Efter det hem en stund, sen hem till Helen och träffa Therese, Amanda och lilla Isabella :) Mycket trevligt TYP haha.
Hämta en resväska och snacka lite skit och sånt:)

Sen handla jag lite.. Borde nog gå och lägga mig, men kände att jag ville va lite social idag, borde nog ännu mer göra min religon och hälsopedagoik som är läxan tills imorgon.. Men har verligen ingen ork till det, fan va dåligt. Religonen är viktigt, får göra det på hålltimmen imorgon! Måste verkligen det. ÅNGETS!


Nä nu ska jag va lite social, sen blir det sova av..12 dagar tills jag åker iväg, känner att jag behöver det..


http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=157294  verkar sjukt bra! persentkort på gina tricot och hm! helt gratis sviiiiin bra:) ball.


God natt, du har en ful hatt.. (kast rim men vad fasiken..)

Söndagar..

Gillar inte söndagar..Brukar bli ganska deppigt..Och så är det denna söndagen..
Sitter och kollar på Beck-Skarpt läge, helt sjukt såna som misshandlar sina fruar och sina barn borde det fan va dödsstraff på!

Fan hade en hel jävla bok att skriva, men kommer inte på något nu..

Vill åka iväg nu, 13 dagar kvar..



Tycker jag har väldigt gröna ögon på bilden..

Släkten är bäst!

Kom hem för ca 1,5 timmer sen. Hade det så sjukt kul igår på festen! Min släkt är ju så bra:))
Prata med några kompisar till mina kusiner, sjukt trevliga. Prata bland annat med en som heter Mia, och hon gillar sunes jul starkt precis som jag=D trodde knappt det va sant=O haha, så vi satt och snacka om julkalendar, och hon viste vilken Jul i kapernum va, äntligen en som vet vilken underbar julkalender det va! Vi diskutera även hur vi skulle gjort en grym julkalender.. haha. Jag hade sjukt trevliga iaf..

I bilen hem, diskuterades det om att kanske bo i Skövde, eller Hoj, och läsa kriminologi där, det hade jag gillar.. Får kolla upp det lite mer :)

För bilder från festen finns på http://www.facebook.com/album.php?aid=212803&l=48ccd&id=880955194

Tack igen för en mycket trevlig kväll!


Lycka till i Australien Lydia,Sabina och Pauline!


RSS 2.0