Oj..

Det va länge sedan jag uppdaterad.. Har inte haft tid eller lust.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Allt är väl som vanligt.. I natt kunde jag inte somna för jag hade så sjukt ont i magen.. Undrar vad det pysslar med.. Ska bli skönt att komma till doktorn och få reda på vad det är. Och hoppas att jag inte bara blir hemskickad igen, tänker inte acceptera det.. För det är inte normalt att ha ont i magen varje dag.

Har varit ledig både igår och idag, och är ledig imorgon med. Himlans skönt faktiskt:) På lördag blir det ut och slira med Steffie, min bästsis hahaha! :)<3

Håller på att baka bullar, morötter och pumpafrön är det i, mycket mumsigt:)


Förövrigt så lyssnar jag på Tommy Körberg, ja jag vet att det är lite varning på det. Men har ju en sjukt bra röst. Rekomenderar Tommy Körberg-Fait Accomplit. Gillar det..


Finns ingen som gör mig så arg och ledsen som du.. Men du gör mig även så glad.. Du ger mig fett med huvudbry.. Så sluta klydda nu!


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0