magsår!

Julen är stressig för mig detta året. Inte för att jag inte har hunnit köpa julklappar, nä det är färdigt. Men blir totalt julfirande 5 gånger! Idag har jag firat hos Anja, min ena bonussyster. Sen med mamma. Imorgon blir det fira med pappa. Sen på julafton blir det hos min bonussyster i Kristianstad, Therese. Sen på lördag blir det hos Frida min tredje bonussyster. Nästsa år ska jag fan inte va hemma över jul!


Idag var jag i stan med Julia, mycket trevligt:) länge sen man träffa henne. Imorgon blir det som sagt först käka med pappsen, sen jobb. Måste även till systemet kom jag poo.



Förstår mig inte på dig.. Du behandlar mig som skit ibland faktiskt.. Vet inte vad jag ska tro..
Måste prata.. Det låter så negativt men jag tror att det kan bli bra..



Allt för nu. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0