GALET!

Denna veckan har man firat jul 5 gånger. Varit i Kristianstad, Ängelholm, Helsingborg och till och med i Danmark..
Höjdpunkten denna veckan är ju utan tvekan den 25 december! Va längesedan jag hade så kul! Träffat massa underbara människor, och märkliga.. Pratat en jävla massa engelska, måste ju säga att jag är en naturbegåvning! Bestämt mig för att jag fan ska åka till Australien!
Orkar inte skriva allt men hade som sagt sjuk kul:)

Idag blir det lugnt, ska nog kolla på Pearl Harbor och käka chips.


Imorgon är det slut på träningsuppehållet.. Känns sådär nu, men kommer nog kännas bättre imorgon.
Ska även till en kiroprakor imorgon. Hoppas verkligen att det blir bättre i min nacke och rygg efter det.


Nej nu ska jag kolla upp flyg och sånt shit till Australien!


Soooo long fuckers!



(bilder från HGB! http://www.facebook.com/album.php?aid=363951&id=880955194&l=be991f63eb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0